15 серпня Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман і міський голова Дніпра Борис Філатов побували на будмайданчику станції метро «Центральна», що в середмісті Дніпра. Нині тут триває спорудження основних перегонних тунелів.
Борис Філатов розповів очільникові Кабміну про перебіг розбудови підземки, після чого вони разом спустилися в перегонний тунель. Метробудівці вже провели серію тестових вибухів. Такі роботи допомагають відстежити геологічні зміни та скорегувати подальший перебіг добудови метрополітену. Наразі отримані дані передали профільному інституту для вивчення.
Володимир Гройсман назвав будівництво метрополітену в Дніпрі та формування нової системи перевезень викликами для міста.
«Коли я кажу про капітальний ремонт країни, я підкреслюю, що потрібен системний підхід до повної модернізації України, зокрема й в інфраструктурних проектах. Зараз очевидно, що слід думати, як розвивати метрополітен Дніпра і робити перевезення комфортними для людей», – сказав Прем'єр-міністр України.
Борис Філатов подякував прем'єрові за візит до міста.
«При будівництві метро необхідно сплачувати ПДВ. Ми домовилися з Прем'єр-міністром, що місцевий бюджет не платитиме ПДВ і це нам компенсуватиме, зокрема, центральна влада. Цьогоріч ця сума сягнула близько 118 млн грн, і буде ще більше», – розповів Борис Філатов.
Нагадаємо, минулого тижня в Лондоні мер Дніпра обговорив із представниками Європейського банку реконструкції та розвитку перспективи додаткового фінансування станції метро «Центральна». У рамках її будівництва хочуть облаштувати підземний паркінг, а транспортну розв'язку перенести під проспект Д. Яворницького. Відтак площа Героїв Майдану перетвориться на пішохідну зону.
До цього Борис Філатов зустрівся у Стамбулі з турецьким керівництвом компанії Limak, яка є генпідрядником добудови підземки у Дніпрі. Сторони узгоджували остаточні технічні деталі проекту метрополітену, що дасть змогу прискорити роботу.
Нагадаємо, що контракт із турецькою компанією Limak про добудову трьох станцій метро у Дніпрі було укладено минулого року. Після зведення станцій «Центральна», «Театральна» та «Музейна» загальна довжина підземки збільшиться фактично в півтора рази й сягне вже 11,1 км.
Прес-центр Дніпровської міської ради |