Дані на 24.01.22

Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс), та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Театральна

За останні 8 днів (з 16 по 24 січня) було пройдено 144 метри перегінних та технічних тунелів у восьми забоях, а також 18 метрів центральної станційної виробки збільшеного діаметру на ст. Музейна. Змонтовано 48 метрів постійного кріплення тунелів (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Триває встановлення металоконструкцій роспорок:

Фото: T C Ahmet Õztürk

На підземній частині станції Театральна наразі тривають роботи по вивозу накопиченої породи.

Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. На даний момент змонтовано 194 метри постійного кріплення (+48 за 8 днів), у лівому тунелі.

Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Динаміка змін:

Фото: bervankizilkanі

Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів та вентиляційної камери. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, наразі показники і прогрес за 8 днів виглядають наступним чином:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Театральна: +15 метрів (86 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +8 метрів (64 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +17 метрів (86 від вісі ствола)
  • Також пройдено +24 метри виробок вентиляційної камери.

    Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

    Динаміка прогресу:

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 8 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +36 метрів (518 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +2 метри (364 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +36 метрів (485 від вісі ствола)

    Триває процес узгодження проекту розробки платформеної частини станції Музейна. Будівельники підходять до межі станції меншими силами, перекинувши частину ресурсів на інші два забоя у бік Центральної.

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка центрального станційного тунелю зі східного боку станції (від стволу 16-біс), та лівого пілот-тунеля. Центральний станційний тунель збільшеного діаметру у порівняні з пілот-тунелями і знаходиться між ними:

    На даний момент пройдено 62 метри (+18) центральної станційної виробки:

    Центральний станційний тунель Музейної. Фото: bervankizilkanі

    Тим часом триває процес узгодження проектної документації для початку розробки платформеної частини станції Музейна. Наразі будівельники впритул підійшли до межі платформи лівим і правим пілот-тунелями, показники по ним на даний момент: 124 (+6) метри та 125 метрів від межі станційного комплексу відповідно.

    Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна:

    Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

    Загальний вигляд ділянки станом на 24 січня 2022 року:

    Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk

    Дякую компанії Limak за надані дані.

    12 Replies to “Дані на 24.01.22”

    1. Чекаємо нових звітів. Дякую Артему! Дякую метробудівникам! Узгоджувальники техдокументації, покваптесь! Очікую з нетерпінням другу збійку. Що відомо про терміни та плани?

      1. Вже ближче до події будемо знати, зараз поки невідомо

    2. Нормально! Ждём новых трудовых свершений!

    3. Подскажите Артём, может глупый вопрос, с шахтными стволами после завершения строительства? Какая судьба их ждёт?

      1. Стволы 11, 13, (возможно 14), 15-бис и 16-бис – будут вентиляционными шахтами.

        1, 12, 15, 16 – будут забутовываться и демонтироваться

        1. Если 1 и 12 стволы будут забутованы то как быть с вентшахтой в районе театральной?

    4. Давно хотел спросить , а что это за ответвление в сторону Днепра на перегоне между Центральной и Музейной (ближе к станции Центральная)? , какое техническое? ?

      1. Задел соединительной ветки на левобережную линию

    5. Трохи несподівана ідея
      Тонелі ділянки воказальна-театральна майже пройдено. Прогресує процес фінального шару цементування. Значного прогресу досягли і на самій станції, і на похилому ході, і у котловані. (у будь якому випадку значно попереду подальших ділянок і станцій)
      Тож виникло питання: чи не розглядається можливість пустити поїзди у човниковому режимі (оскільки з’їзд планується тільки за Музейною) до Театральної. В години пік можна пускати через поіїзд чи два. Поки триватиме будівництво інших станцій.

      1. По проекту планируется запуск трёх станций. Я задавал этот вопрос руководству, они сказали челнок не планируется

    Comments are closed.