Дані на 31.01.2022 (фото, відео)

Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс), та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Театральна

За останні 7 днів (з 24 по 31 січня) було пройдено 129 метрів перегінних тунелів у 7-ми забоях, а також 9 метрів центральної станційної виробки збільшеного діаметру (9 м) на ст. Музейна. Змонтовано 24 метри постійного кріплення тунелів (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Триває встановлення металоконструкцій роспорок у котловані вестибюля:

На підземній частині станції Театральна наразі очікується дозвіл на продовження робіт. Ресурси звідси направлені на інші об’єкти будівництва. Свіжі фотографії станції:

На сайті архітектурного бюро Zaha Hadid оновилися рендери павільонів станції Театральна:

Zaha Hadid Architects
Zaha Hadid Architects
Zaha Hadid Architects

Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. На даний момент змонтовано 218 метрів постійного кріплення (+24 за 7 днів), у лівому тунелі.

Процес монтажа та готовий тунель на свіжих фотографіях:

Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Динаміка змін:

Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів. Робота ведеться буропідривним способом у чотири забоя, наразі показники і прогрес за 7 днів виглядають наступним чином:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Театральна: +22 метри (108 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +1 метр (79 від вісі ствола)
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +17 метрів (81 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +23 метрів (103 від вісі ствола)
  • Також повністю пройдено вентиляційну камеру.

    Свіжі фотографії виробок ділянки 13 ствола:

    Свіжий відеоогляд ствола 13. У огляд додано фрагменти архівних відео за останні пів року:

    Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

    Динаміка прогресу:

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів у бік станції Центральна. У бік станції Музейна проходка тимчасово призупинена у зв’язку з узгодженням проекту розробки платформеної частини станції Прогрес на об’єкті за останні 7 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +26 метрів (544 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +26 метрів (511 від вісі ствола)

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка центрального станційного тунелю зі східного боку станції (від стволу 16-біс), та лівого пілот-тунелю. Центральний станційний тунель збільшеного діаметру (9 метрів) у порівняні з пілот-тунелями і знаходиться між ними:

    На даний момент пройдено 71 метр (+9) центральної станційної виробки:

    Центральний станційний тунель Музейної
    Правий пілот-тунель і центральний станційний тунель

    Поновилася проходка лівого пілот-тунеля. За останній тиждень було пройдено +14 метрів (138 від межі станції) лівого пілот-тунеля. Правий пілот тунель поки без змін – 125 метрів від межі станційного комплексу.

    Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна:

    Слайди динаміки прогресу на станції Музейна:

    Загальний вигляд ділянки станом на 31 січня 2022 року:

    Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk

    Дякую компанії Limak за надані дані.

    16 Replies to “Дані на 31.01.2022 (фото, відео)”

    1. Пригадав фільм Гостя з майбутнього. Нагадує вхід до Інституту часу. Не побачив заїзд для кравчучок та візків. Може вони нам не знадобляться. В цілому сподобався рендер. Багато зелені навкруги, це дуже добре.

      1. Сприймайте ці рендери як загальну концепцію, не треба орієнтуватися по деталях. В проекті та на кресленнях детально прописана маломобільність, ось там треба дивитися на деталі

      2. На таких ступеньках бабушкам удобно будет выкладывать петрушку.
        В перспективе можно сюда даже перебазировать блошиный рынок или антиквариатчиков!

    2. Дякую Артему! Подяка будівникам! Рендери сподобалися.

    3. А мне не нравится выходы новых станций. Для того чтоб они выглядели хорошо, как на картинке, за ними нужно ухаживать. Чего в нашей стране делать не научились. Пример тому переход на Воронцовке. Пусть лучше будут аккуратные выходы из практичных материалов с продуманной инфраструктурой.
      Вопрос по скорости проходки театральной, ее по моим наблюдениям уже год как роют. И как я понял только половину сделали. Не долго ли? еще ж 2 станции нужно будет делать.
      и второй, тунель будет делать бригада с одним комплектом опалубок или несколько? на разных участках?

    4. Чи щось відомо про плани другої збійки? А що там з похилим ходом? Чи є ще якісь водонасичені ділянки, що кажуть?

    5. Стройка идёт нормально. Спасибо Артёму за регулярные отчёты. По-поводу входов в метро от Zaha Hadid Architects: считаю и заявляю, что эти ужасные ракушки, которые они хотят втюхать нашему городу за безумные деньги совершенно не подходят для общей архитектурной концепции проспекта. Они не практичны, громоздки, резко диссонируют с окружающей действительностью. А учитывая цену, за которую бюро будет их разрабатывать, так вообще складывается впечатление о создании очередной коррупционной схемы по разворовыванию городского бюджета. У нас имеются свои талантливые дизайнеры, которые в сто раз лучше и в десятки тысяч раз дешевле справятся с этим заданием. Долой Заху Хадид!!!!! Нам это убожество не нужно. Если команда мера хочет Заху Хадит, то пусть заказывают её “творчество” за свои личные деньги и на своих личных объектах. Почему общественности не предоставили альтернативные варианты? Долой коррупционеров!!!!

      1. 1. Бюрю Захи Хадид разрабатывает дизайн, исключительно за средства подрядчика Limak. Стоимость проекта дизайна, входит в общую стоимость контракта строительства, и ни на копейку не увеличила бюджет. Напомню, что по условиям контракта у нас должен был быть “советский стиль”, но Limak добровольно за свои средства привлек сторонее Бюро.
        2. Средства и каждую копейку оплаченную контролирует ЕБРР и ЕИБ.

    6. Артём спасибо за ответ. Получается Лимак навязывает нам своего дизайнера? А почему не учитывается пожелание заказчика? Согласитесь, что представленные “ракушки” скорее были бы уместны на ж/м Победа, на Коммунаре или на Левобережном, но никак не на центральном проспекте города имеющем свой сложившийся исторический стиль застройки. За последние годы центр Днепра и так испортили засилием безликих “стекляшек”, уродливых “мавзолеев” и “крематориев”. А тут ещё эти “крысиные уши” и будет полное торжество безвкусицы, упадничества и жлобства. Давайте поднимать эту проблему пока не поздно.

      1. А мне дизайн нравится.
        Нет, конечно согласен, что после празднования Дня города когда побьют арочные стекла то дыры прийдется забивать фанерой, но Захи и Лимаки в этом не виноваты.
        Практичные кабинки у нас стоят с 1995 года с выломаными дверями и текущей крышей. Так что все ломается.
        Зато Хадидовские хоть первые пару лет порадуют глаз.

      2. Насчет “пожеланий заказчика”, так у нас нет возражений от “заказчика” относительно дизайна станций Захи Хадид 🙂 Моё личное мнение – дизайн спорный, и может быть, можно было сделать и лучше. Но тем не менее, выглядит современно и необычно, и стоит попробовать.

      3. Скорее всего ракушка перекликается с театром рядом

    7. Так, дазайн входів прив’язаний до дизайну літнього театру у парку Глоби. Вони розташовані на одній лінії і мають схожу концепцію. Якщо від станцій метро до театру буде гарно зроблена алея, то дизайн станцій органічно впишеться в концепцію парку

    8. скорее всего дизайн всех входов на всех станциях перекликается с внутренним интерьером самих станций.

    9. Ваш сайт, Артем просто отличный. Исчерпывающие данные, визуализация, видео. До Тополя строить еще долго, поэтому работы хватит и автору, и читателям.
      А пока подождем до Музейной.

    Comments are closed.