Оновлені зведені дані на 16.01.2022

Будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині блоку технічних приміщень станції Музейна (через ствол №16-біс), та на поверхні – у котловані вестибюля ст. Театральна

За останні 20 днів (з 27 грудня по 16 січня) було пройдено 330 метрів перегінних тунелів у дев’яти забоях, а також 35 метрів центральної станційної виробки збільшеного діаметру на ст. Музейна. Змонтовано 73 метри постійного кріплення тунелів, також поновлені роботи на котловані вестибюля ст. Театральна (більш детально за посиланнями на сторінки об’єктів):

Станція Театральна. Поновилися роботи у котловані вестибюля, наразі триває встановлення металоконструкцій роспорок:

Фото: T C Ahmet Õztürk

Шахтний ствол 1. Ведуться роботи по монтажу постійного кріплення тунелів. На даний момент змонтовано 145 метрів постійного кріплення (+73 за 20 днів), та 157 метрів лоткової частини.

Прогрес монтажу на схемі позначено жовтим кольором:

Динаміка змін:

Фото: bervankizilkanі

Шахтний ствол 13. Триває проходка перегінних тунелів та вентиляційної камери. Робота ведеться буропідривним способом у шість забоів, наразі показники і прогрес за 20 днів виглядають наступним чином:

  • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +36 метрів (78 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +35 метрів (71 від вісі ствола);
  • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Центральна: +24 метрів (56 від вісі ствола); у бік ст. Театральна: +39 метрів (63 від вісі ствола)
  • Також пройдено +30 метрів виробок вентиляційної камери.

    Вигляд ділянки стволу 13 на схемі:

    Динаміка прогресу:

    Шахтний ствол 15-біс. Буропідривним способом продовжується проходка перегінних тунелів. Прогрес за останні 20 днів:

    • 1-й тунель (правий) у бік ст. Центральна: +68 метри (482 від вісі ствола);
    • 2-й тунель (лівий) у бік ст. Музейна: +27 метрів (362 від вісі ствола); у бік ст. Центральна: +71 метр (449 від вісі ствола)

    Наразі триває процес узгодження проекту розробки платформеної частини станції Музейна і щоб не було простоїв перед межею станції, будівельники підходять до межі станції меншими силами, перекинувши частину ресурсів на інші два забоя у бік Центральної. Наразі лівим тунелем будівельники знаходяться на відстані 7 метрів від межі станції.

    Загальний вигляд ділянки:

    Слайди динаміки прогресу на стволі 15-біс:

    Станція Музейна. Буропідривним способом триває проходка центрального станційного тунелю зі східного боку станції (від стволу 16-біс). Центральний станційний тунель збільшеного діаметру у порівняні з пілот-тунелями і знаходиться між ними:

    На даний момент пройдено 44 метри центральногї станційної виробки:

    Центральний станційний тунель Музейної. Фото: bervankizilkanі

    Тим часом триває процес узгодження проектної документації для початку розробки платформеної частини станції Музейна. Наразі будівельники впритул підійшли до межі платформи лівим і правим пілот-тунелями, показники по ним залишилися незмінними – 118 метрів та 125 метрів від межі станційного комплексу відповідно.

    Схема виробок в районі стволу 16-біс та блоку технічних приміщень станції Музейна:

    Слайди динаміки прогресу проходки пілот-тунелів:

    Загальний вигляд ділянки станом на 16 січня 2022 року:

    Анімаційна схема прогресу всієї ділянки:

    Телеграм-канал про будівництво і роботу Дніпровського метро: t.me/metrodp

    Також на сайті налаштовано трансляцію з Телеграм-каналу: metro.dp.ua/build/telegram

    YouTube канал з оглядами будівництва: youtube.com/artkostyuk

    Дякую компанії Limak за надані дані.

    6 Replies to “Оновлені зведені дані на 16.01.2022”

    1. Артём, спасибо за релиз! А есть информация, почему проходка на Театральной остановлена? Это как-то связано с перекрытием проспекта? Спасибо!

      1. Скорее всего освобождают место от отвалов породы

    2. Доброго дня!
      А коли чекати оновлення інформації?

      1. Я думаю, что под конец недели выложат!) Это моё предположение, судя по тому как Артём выкладывает новости обычно

    3. Артем, есть ли у вас информация об уровне обводненности наклонного хода? Той области где заканчивается гранит и начинается мягкий грунт. Ведь в этой зоне следует ожидать значительного водопритока.
      Связана ли активизация работ на этом участке с тем что сейчас зима и в январе-феврале уровень грунтовых вод должен быть минимальным?
      Будут ли использоваться специальные химические реактивы или же строители имеют “в рукаве” какой-то другой план действий?

      1. Я пока не знаю, какая там обстановка, не был там полтора месяца. Спущусь, возможно что-то выясню

    Comments are closed.