Розробка інтегрованої автоматизованої системи оплати проїзду/Automated Fare Collection
20 березня 2013, 17:45
Тендер/Tender [Не актуально/Not relevant]

{jcomments on}

Назва проектного завдання: Проект «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську» – Розробка інтегрованої автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП)/Електронний квиток

Джерело фінансування: Інвестиційний фонд сусідства ЄС
Сектор: Муніципальна та екологічна інфраструктура
Тип контракту: Консультаційні послуги
Тип повідомлення: Запрошення до висловлення зацікавленості
Дата публікації: 12.03.2013
Термін подачі: 10.04.2013
Вихідний номер: 35852
Номер проекту: 43847
Виконавець (Клієнт): Комунальне Підприємство «Дніпропетровський метрополітен» Дніпропетровської міської ради

Контактна особа Клієнта:
Сітонін Віктор Іванович
Директор підприємства, керівник групи управління проектом (ГУП)
Комунальне підприємство "Дніпропетровський метрополітен"
Дніпропетровської міської ради
Україна, 49038, м. Дніпропетровськ, вул. Курчатова 8
Тел.: +380 562 42 37 68
Факс: +380 56 778 65 33
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Контактна особа ЄБРР:
Анжела Левицькі
Європейський банк реконструкції і розвитку
One Exchange Square
London EC2A 2JN
Тел:  + 44 20 7338 6363
Факс: +44 20 7338 7451
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Опис проектного завдання:

Україна, як Позичальник, отримає фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку ("ЄБРР" або "Банк"), і, як очікується, від Європейського інвестиційного банку ("ЄІБ") для реалізації Проекту "Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську" ("Проект").

Проект виконуватиметься Комунальним підприємством "Дніпропетровський метрополітен" Дніпропетровської міської ради ("Клієнт") за фінансової допомоги України та підтримки Дніпропетровської міської ради.

Метою Проекту є розширення існуючої системи метрополітену і покращення стану громадського транспорту в місті Дніпропетровську у рамках загальної стратегії, спрямованої на досягнення прийнятного рівня якості транспортних послуг у місті. Беручи до уваги, що зареєстрована чисельність населення міста становить близько одного мільйону осіб і включає значну кількість тимчасових працівників і студентів, існуюча система транспорту, що спочатку ґрунтувалася на використанні автобусів і маршруток, більше не в змозі забезпечувати ефективність міського руху, особливо на фоні збільшення кількості автомобілів, що призводять до дорожніх заторів.

Першу пускову ділянку першої черги метрополітену було введено в експлуатацію у 1995 р. Ця пускова ділянка включає у себе 6 станцій та з’єднує головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з житловими та промисловими районами у східній частині Міста (станція «Комунарівська»). Утім, першу лінію так і не було завершено через брак фінансування.

В рамках даного проекту буде профінансоване будівництво трьох нових станцій та продовження існуючої лінії на 4 км до центру міста з метою її завершення у коридорі проспекту Карла Маркса – однієї з основних вулиць Міста.

Передбачається, що реалізація Проекту дозволить значно збільшити річний обсяг пасажирських перевезень, оскільки розширення метрополітену забезпечить надання послуг метрополітену у центрі Міста – зоні з великою густиною населення та високою активністю економічної діяльності. У даний час річний обсяг перевезень складає 13 млн. пасажирів. Згідно з Техніко-економічним обґрунтуванням, цей обсяг має зрости до 26 млн. пасажирів у перший рік після початку повноцінної експлуатації лінії №1 метрополітену.

Основна мета цього завдання для консультанта (Консультант) – це сприяння Місту у закупівлі на тендерній основі та успішного впровадження АСОП для операторів громадського транспорту у Місті. Інші цілі – зробити користування громадським транспортом більш зручним для пасажирів шляхом полегшення комбінованого використання різних видів транспорту, а також у перспективі збільшити загальний обсяг перевезень усіма видами громадського транспорту.

Консультант повинен порекомендувати Місту найбільш прийнятні способи та підходи до впровадження АСОП на всіх видах транспорту. Кінцевою метою є створення ефективної, надійної, прозорої та наповненої достатнім обсягом даних системи оплати проїзду на електронній основі. Ця нова АСОП повинна мати технологічні та регуляторні характеристики, які дозволять Місту запровадити її для всіх операторів громадського транспорту – як державних, так і приватних. А саме, Консультант повинен:

  • підготувати детальний звіт з описом найбільш прийнятного підходу до організації в майбутньому оплати проїзду на основі АСОП для всіх видів громадського транспорту;
  • підготувати детальний звіт із зазначенням найбільш прийнятного типу системи оплати проїзду у громадському транспорті;
  • розробити детальну Договірну стратегію та Договірну схему для визначення аспектів власності та експлуатації;
  • розробити детальний План закупівель та реалізації проекту, що охоплюватиме період з дати початку процесу закупівель до дати через три місяці після початку повноцінної експлуатації нової АСОП для всіх відповідних видів транспорту;
  • підготувати детальний інформаційний пакет для учасників торгів та підготувати документацію конкурсних торгів для розгляду та затвердження Містом, разом із кваліфікаційними критеріями; та забезпечити підготовку остаточної редакції документації конкурсних торгів відповідно до вимог національного законодавства про державні закупівлі;
  • надання допомоги у процесі проведення конкурсних торгів і в укладенні договору; та
  • надання допомоги у здійсненні контролю за реалізацією проекту.

Дата початку та період виконання Завдання:

Передбачається, що виконання Завдання почнеться у травні 2013 року, і його орієнтовна загальна тривалість складе 18 місяців.

Максимальний бюджет, передбачений для Завдання: 170.000 Євро (не включаючи ПДВ).

Консультант повинен визначити, які непрямі податки/ПДВ, що стягуються із запропонованих послуг, і вказати на яких підставах. Якщо які-небудь непрямі податки/ПДВ підлягають сплаті, Компанія повинна сплатити непрямі податки/ПДВ, що є частиною послуг, безпосередньо Консультанту, якщо не погоджено інше.

Джерело фінансування: Інвестиційний фонд сусідства ЄС

Правочинність: Критерії правочинності відсутні.

Профіль Консультанта: Потребується надання корпоративних послуг. Консультант відповідає за залучення кваліфікованих фахівців для реалізації вищезазначених завдань. Передбачається, що проектне завдання буде під керівництвом відповідно кваліфікованого проектного менеджера, разом із ключовими та неключовими експертами.

Команда Консультанта повинна включати наступних фахівців:

  1. Експерт з АСОП громадського транспорту;
  2. Експерт по закупівлях;
  3. Юрисконсульт (міжнародний та український)

Вимоги для подачі: Даною заявою, зацікавлені фірми та групи фірм запрошуються до подачі вираження зацікавленості.

Для того щоб визначити можливості і досвід Консультантів, що мають бажання пройти попередній відбір, надана інформація повинна включати наступне:

  • короткий огляд фірми / групи фірм, включаючи профіль компанії, організаційну структуру і персонал;
  • детальну інформацію про подібний досвід роботи фірми або групи фірм та виконання ними аналогічних завдань за попередні п'ять років, включаючи інформацію про вартість проекту, підрядну компанію/замовника, місцезнаходження проекту/країну, тривалість (з місяць/рік по місяць/рік), трудовитрати на місяць, виділений бюджет, процентне співвідношення робіт, виконаних консультантом, у випадку асоціації фірм чи субпідряду, основні цілі та види діяльності;
  • Резюме ключових фахівців, які можуть виконувати завдання, з докладним викладом кваліфікаційних вимог, досвіду виконання подібних завдань, зокрема, за попередні п'ять років, включно інформацію про підрядну організацію/замовника, місцезнаходження / країну проекту, тривалість (з місяць/рік по місяць/рік), трудовитрати на місяць, виділений бюджет, основні цілі та види діяльності.
  • Заповнений бланк з контактними даними, зразок якого можна знайти за наступним посиланням: http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/csu/contact_sheet.doc

Вираз зацікавленості не повинен перевищувати 20 сторінок (не враховуючи резюме і бланка з контактними даними).

Один оригінал і одну копію на українській та англійській мовах Виразу зацікавленості, разом із електронною версією на обох мовах,  мають бути направлені Клієнту в конверті з позначкою:

"ВИРАЗ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ ЗА ПРОЕКТОМ "ЗАВЕРШЕННЯ БУДІВНИЦТВА МЕТРОПОЛІТЕНУ У М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКУ" – РОЗРОБКА ІНТЕГРОВАНОЇ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ (АСОП)/ЕЛЕКТРОННИЙ КВИТОК", і повинні бути отримані Клієнтом не пізніше 10.04.2013 о 17:00 (за Київським часом).

Електронну копія Виразу зацікавленості, на обох мовах, також має бути направлено контактній особі в ЄБРР, не пізніше зазначеної дати.

Примітки:

Відбір, як звичайно, буде зроблено з відповідей тільки на це повідомлення. Консультанти не будуть офіційно запрошені до подачі пропозицій. Консультанта буде відібрано з короткого списку і запропоновано підписати контракт за умов наявності фінансування.


Assignment name: Dnipropetrovsk Metro Construction Completion Project – Automated Fare Collection/E-Ticketing

Funding source: EU Neighbourhood Investment Fund

Sector: Municipal and Environmental Infrastructure

Type of contract: Consultancy Services

Type of notice: Invitation for Expressions of Interest

Issue date: 12/03/2013

Closing date: 10/04/2013


TCS No.: 35852

DTM No.: 43847

Executing Agency (Client): Municipal Company “Dnepropetrovsk Metro”

The Client Contact Person:

Mr.Viсtor Sitonin

Director of the Company, Head of the Project Implementation Unit (PIU)

Municipal Company “Dnepropetrovsk Metro”

8, Kurchatova Str., Dnipropetrovsk,

49038, Ukraine

Tel.: +380 562 42 37 68

Fax: +380 56 778 65 33

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду


The EBRD Contact Person:

Angela Levitsky

European Bank for Reconstruction and Development

One Exchange Square

London EC2A 2JN

Tel: + 44 20 7338 6363

Fax: +44 20 7338 7451

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Assignment Description:

Ukraine as the Borrower will receive financing from the European Bank for Reconstruction and Development (the EBRD or the Bank) and, as expected, from the European Investment Bank (the EIB), to implement Dnipropetrovsk Metro Construction Completion Project (the Project).

The Project will be carried out by Municipal Company Dnepropetrovsk Metro (the Client) with financial assistance from Ukraine and support from Dnipropetrovsk City Council.

The objective of the Project is to improve the provision of mass transit in Dnipropetrovsk as part of an overall strategy to achieve sustainable urban transport in the city. With a population of one million registered in the city and a significant number of temporary employees and students, the current transport system based primarily on buses and minibuses no longer enables efficient urban mobility, especially in the face of rising car ownership leading to congestion.

The initial section of the first line of the metro was put into operation in 1995. This section has 6 stations and links the main railway station (station Vokzalna) with a residential and industrial region in the eastern part of the city (station Komunarivska). However, the first line was never fully completed, due to lack of financing.

The Project will finance the construction of three new stations and a 4 kilometre extension of the existing line to the city centre to effectively complete the first line, in the corridor of Karla Marxa, one of the main streets of the City.

Implementation of the Project is expected to increase significantly the annual passenger volumes as the extension will bring the metro service into the city centre, a densely populated area with high economic activity. While the existing ridership is 13 million annually, the Feasibility Study estimated an annual ridership of 26 million passengers in the first year that Line 1 metro would be fully operational.

The objectives of this assignment are for the consultant (the Consultant) to enable the City to tender and implement a successful AFC system for the City’s public transport operators. The sub-objectives are to make the use of public transport more convenient for users, by improving the ease of transfer across different modes of transport, and to potentially increase overall ridership for public transport as a whole.

The Consultant should recommend to the City the most appropriate means for the introduction of an AFC system for all modes of transport. This should be done in a manner which fulfils the goal of providing an efficient, reliable, transparent, and data-rich system of fare collection on an electronic basis. The system should have a technological and regulatory set-up that allows the City to have the new AFC system applied to all public transport operators, whether public or private. More specifically, the Consultant will:

  • prepare a comprehensive report setting out the most appropriate future fare collection approach for an AFC system for all public transport modes;
  • complete a comprehensive report setting out the most appropriate type of ticketing system for the public transport system ;
  • prepare a comprehensive Contracting Strategy and Contractual Design in order to determine the ownership and operations;
  • prepare a comprehensive Procurement and Implementation Plan covering the period from the commencement date of the procurement process until three months after the new AFC ticketing system is in a full operation for all relevant transport modes;
  • prepare a detailed information package for tenderers and prepare tender documents for consideration and approval by the City, together with qualification criteria; and ensure that final tender documents are prepared in accordance with national procurement law;
  • manage the tender process and assist with contract award; and,
  • assist with the implementation supervision.

Assignment Start Date and Duration: The Assignment is expected to start in May 2013 and has an estimated overall duration of 18 months.

Maximum Budget available for the Assignment: EUR 170,000 (exclusive of VAT).

The Consultant must determine whether any indirect taxes/VAT are chargeable on the proposed services and state the basis for such. If any indirect taxes/VAT are payable, the Client will have to pay indirect taxes/VAT element to the services directly to the Consultant unless otherwise agreed.

Funding Source: EU Neighbourhood Investment Fund.

Eligibility: There are no eligibility requirements.

Consultant Profile: Corporate services are required. The Consultant will ensure that appropriately qualified experts are available, as required, for each of the different tasks outlined above. It is expected that the assignment will be led by an appropriately qualified project manager, accompanied by both key and supporting experts.

The Consultant’s team is expected to include the following disciplines:

  1. AFC public transport ticketing expert;
  2. procurement expert;
  3. legal expert (international and Ukrainian)

Submission Requirements: Interested firms and group of firms are hereby invited to submit expressions of interest.

In order to determine the capability and experience of Consultants to be shortlisted, the information submitted should include the following:

  • brief overview of the firm/group of firms including company profile, organisation and staffing;
  • details of similar experience of firm or group of firms and related assignments undertaken in the previous five years, including information on contract value, contracting entity/client, project location/country, duration (mm/yy to mm/yy), expert months provided, assignment budget, percentage carried out by consultant in case of association of firms or subcontracting, main activities, objectives;
  • CVs of key experts who could carry out the Assignment detailing qualifications, experience in similar assignments, particularly assignments undertaken in the previous five years, including information on contracting entity/client, project location/country, duration (mm/yy to mm/yy), expert months provided, assignment budget, main activities, objectives.
  • Completed Contact Sheet, the template for which is available from the following web-link: http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/csu/contact_sheet.doc

The expression of interest shall not exceed 20 pages (excluding CVs and contact sheet).

One original and one copy of the expression of interest, in English and Ukrainian, together with an electronic copy in both languages, shall be submitted to the Client in an envelope marked EXPRESSION OF INTEREST for DNIPROPETROVSK METRO CONSTRUCTION COMPLETION PROJECT - AUTOMATED FARE COLLECTION/E-TICKETING, to reach Client not later than 10 of April at 17:00 hrs (Kiev time).

One further electronic copy in both languages should be submitted to the EBRD’s contact person by the same due date.

Important Notes:

The selection will normally be made from responses to this notification only. Consultants will not be asked to submit a proposal. The highest-ranked Consultant will be selected from a shortlist and be invited to negotiate the contract, subject to availability of funding.